احلي شــــباب
اهلا بيك في منتديات ليون كينج وننتظر اشتراكك معانا
احلي شــــباب
اهلا بيك في منتديات ليون كينج وننتظر اشتراكك معانا
احلي شــــباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلي شــــباب

منتدي احلي الشباب

الرئيسيةالبوابةدردشه ليون كينجأحدث الصورالتسجيلدخول

تفتكـــــــــر

كاتب الموضوعرسالة
الجنرال والحب
مـشرف*
الجنرال والحب

تفتكـــــــــر Empty
مُساهمةموضوع: تفتكـــــــــر   تفتكـــــــــر I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 22, 2009 10:47 pm

تفتكـــــر

تفتكر لإمتى هنفضل نقاسي وكل واحد مننا في حال ،، خلاص وصلنا للدرجة دي والتفاهم بنا بقى شيء محال ،، تفتكر مات الحب اللي في قلوبنا ،، عشقنا والشوق وحبنا أصبح وهم وخيال ،، تفتكر أزاي وصلنا للي إحنا فيه ،، واللي حصل ده يرضيك ولا يرضيني ولا يرضي مين..؟ مش قادر أتخيل فعلاً قدرنا عن بعض نبعد ،، وكان فعلاً قدرنا يعني غصب عنا خارج إرادتنا ،، ولا أنانية مني ومنك أنتا تعند وأنا أعند تفتكر وصلنا أزاي اللي إحنا فيه ..؟ ،، هات وأحد مالوش في الحب مجربهوش ولا عاشه وسأله عن قرارنا ،، ومسامح في حقي لو كان يرضيه حالنا ،، فاكر لما أتعاهدنا لو وأحد مننا احتاج للتاني يلاقيه نسيت ولا أنا اللي نسيت ولا جرى لنا أيه ،، عمر الجفاء والبعد ما كان حلم حلمناه ولا فكرنا فيه ،، أيه اللي حصل لنا وأذاي وصلنا ليه ،، إحنا اللي ما كنا على بعض نهون ولا حد يقدر يشوف التاني ودمعه في عنيه خلاص بقينا على بعض نهون ،، وأحد يجرح وواحد يخون ،، لا بسم الله ما شاء الله علينا ،، بجد نهاية حلوه لقصه حلوه كتبناها بدموع عنينا ياخي عيب اللي إحنا فيه ،، وبجد صدقني أنا مكسوف حتى بيني وبين نفسي أحكيه ،، ياخي عيب عيب عيب صدقني مش عارف أقولك أيه .
http://general10.yoo7.com/

تفتكـــــــــر
صفحة 1 من اصل 1