احلي شــــباب
اهلا بيك في منتديات ليون كينج وننتظر اشتراكك معانا
احلي شــــباب
اهلا بيك في منتديات ليون كينج وننتظر اشتراكك معانا
احلي شــــباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلي شــــباب

منتدي احلي الشباب

الرئيسيةالبوابةدردشه ليون كينجأحدث الصورالتسجيلدخول

لكن هو أيه

كاتب الموضوعرسالة
الجنرال والحب
مـشرف*
الجنرال والحب

لكن هو أيه Empty
مُساهمةموضوع: لكن هو أيه   لكن هو أيه I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 22, 2009 10:49 pm

لكن هو أيه

إحساس لأول مره أحس به ،، زهره نبتت في قلبي وبالدم أرويها أحاسيس مش عارف هي أيه ،، بمعني أصح مش لأقي أي تفسير ليها وإحساس ليل نهار أفكر فيه ،، غير كل حياتي وغير معالمها ومعانيها ظهرت في حياتي فجأة ،، ويا خوفي لتختفي برده فجأة ،، قلبي بيطير لو شفتها تضحك والفرحة مرسومة في عنيها،، ولو شفتها فرحانة بحس قلبي يغني ،، ولو بكت بكره الدنيا واللي فيها ،، مشاعر بتظهر ومش قادر أخفيها ،، مش قادر أخبي لهفتي وحبي أو قلقي وخوفي عليها شيء غريب ظهر بحياتي غير كل حالاتي ،، يا ترى دي مين ولا جت منين ،، هتكون سبب لفرحي ولا لعذابي وآهاتي ،، بقيت مش قادر أتخيل بعدها عني ،، لو غابت عني ثواني عقلي يروح مني ،، ولما تقرب يا ويلي أكون متهني ،، دواء للعليل بلسم للجروح ،، تجرح وبضحكه كل جراحي تطيب ،، ياخوفي لو فكرت يوم تبعد تغيب ،، مش متخيل أزاي كنت عايش قبلها ،، من غير وليف من غير حبيب ،، لو رمز الحب وردة هي بستان ،، ولو قلب دي قلوب وأشكال وألوان ،، ولو فكرت في هدية أهديها قلبي ومش ندمان ،، أهديها قلبي وأنا الكسبان ،، ولو معاني الحب قليله كنت قولت لها إني عشقان ،، ولكن المعاني كتير وأنا بصراحة حيران ،، وتعبيراتي على قدي كمان ،، في عيد الحب بهديها كل كلمة حب ،، اللي أعرفه واللي لسه ما أعرف هو أيه ،، نسمة بتمر قمر بينور شمس تدفي ، لو فضلت أوصف إحساسي بها للصبح مش هيكفي ،، أحساس غريب ,,,
http://general10.yoo7.com/

لكن هو أيه
صفحة 1 من اصل 1